Reglas de Rugby Tag:
- O equipo terá de un maximo de 12 xogadores, 7 no campo.
- O partido terá dúas partes de 20 minutos con 5 minutos de descanso entre ambas.
- O campo é a mitad de un de rugby transversalmente.
- Todos os xogadores levan un cinturón de Tag rurby na cintura ou nuns pantalons de Tag, con duas cintas pegadas a ambos lados con velcro. Os dous equipos levan diferentes colores de Tag.
O equipo que defende debe reducir o espacio de ataque para avanzar.
O equipo que defende non pode tocar os xogadores atacantes. Solo poden coller a cinta(Tag) e quitala da cintura do xogador atacante que leva o balón. Todas as outras formas de contacto non estan permitidas, si esta regla se infringe o xogador sera penalizado.
A placaxe(Tagging)
A placaxe consiste en quitar un Tag ao xogador atacante que porta o balón. O xogador atacante pode correr buscando o espazo libre ou evitar un xogador de defensa. Non obstante, non pode impedir que o xogador en posicion de defensa lle quite o Tag nin puiden taparseloco mesmo fin. Se un xogador en defensa quita un Tag ao equipo atacante, este debe gritra "Tag" ou "placaxe", o xogo volve ao punto de placaxe se o arbitro asubía un placaje.El equipo en posición de defensa ten que retirarse a 7 metros e o equipo atacante recomienza dende o punto de placaxe. O equipo en posición de ataque ten 6 oportunidades para atacar en cada posesión. Despois da sexta oportunidade a posesión pasa ao outro equipo. Un xogador non pode xogar se os dous "tags" non están pegados a ambos os dous lados das súas cadeiras.
Fora de Xogo
Despois da placaxe todo o equipo en posición de defensa debe colocarse a 7 metros detrás de onde se produxo a placaxe. Non poden obstruír o xogo se o outro equipo saca rapidamente.
O ataque
O equipo atacante ten seis tentativas para marcar un ensaio en cada posesión a menos que perda a posesión. O xogador atacante debe correr cara ao espazo ou cara a un xogador en posición de defensa. Se non hai espazo o xogador debe pasar o balón a outro que estea en mellor posición. O xogador atacante que foi placado(tagged) debe volver ao punto da placaxe para comezar o xogo e pasar o balón co pé cara a atrás, un compañeiro levantarao. Se un xogador non ten os dous tags pegados ás súas cadeiras pode xogar, pode só pasar o balón atrás co pés para recomenzar o xogo, pero inmediatamente debe pegarse o tag antes de actuar sobre o balón, se intervén sobre o balón sen pegarse un ou os dous tags o árbitro dará a posesión ao outro equipo.
O pase
O balón debese pasar hacia atras, porque si se pasa hacia diante e falta e a posesión pasaría para o equipo contrario.
Golpe avanzado
Cando o xogador intenta coller, pasar ou recoller o balón e este cae hacia diante, a posesión pasará o outro equipo.
A patada
Podese dar patada pero o balón non pode ir mais alto que o hombro dos outros xogadores. Un xogador non debe dar unha patada cara os outros xogadores, esta debe ir o espacio.
Caer o tirarse o chan
O rugby Tag é un xogo no que os xogadores teñen que estar siempre de pe, se a pelota cae, hacia detrás claro, o xogo pode continuar e calquera dos dous equipos pode coller o balón, pero os xogadores non poden tirarse o chan e demasiado perigoso.
Línea de Banda
Si o balón sale pola linea de banda a posesión pasa para o outro equipo e comeza o punto onde saliu o balón.
Os recomezos
Despois dun ensaio o outro equipo recomenza o partido cunha patada de "drop" dende a súa liña de ensaio (é a única patada que permite ao balón superar o nivel do ombro). Para todos os demais recomezos o xogo comeza cun pase gratis.
Despois dun ensaio o outro equipo recomenza o partido cunha patada de "drop" dende a súa liña de ensaio (é a única patada que permite ao balón superar o nivel do ombro). Para todos os demais recomezos o xogo comeza cun pase gratis.
Marcar puntos
O obxecto do xogo é marcar un ensaio. Un ensaio é cando un xogador pon o balón no chan detrás da liña de ensaio do outro equipo. Por razóns de seguridade un xogador non pode tirarse ao chan para marcar un ensaio. Un ensaio ten un valor de 1 punto (salvo cando é un partido mixto - homes e mulleres- para a muller un ensaio ten o valor de 3 puntos e de 1 punto sempre para os homes.).
O obxecto do xogo é marcar un ensaio. Un ensaio é cando un xogador pon o balón no chan detrás da liña de ensaio do outro equipo. Por razóns de seguridade un xogador non pode tirarse ao chan para marcar un ensaio. Un ensaio ten un valor de 1 punto (salvo cando é un partido mixto - homes e mulleres- para a muller un ensaio ten o valor de 3 puntos e de 1 punto sempre para os homes.).
O arbitro
O traballo do arbitro e facer que o xogo sexa tan seguro como agradable.
As faltas
Para o contacto deliberado ou as faltas repetitivas o árbitro pode dar unha tarxeta amarela ("sen bin" -7 minutos) ou unha tarxeta vermella (o xogador ten que deixar o xogo e o seu equipo xoga cun xogador menos. Para as faltas o árbitro pode dar a posesión ao outro equipo, avanzar o xogo 10 metros, xogar con vantaxe, ou dar as tarxetas amarelas e vermellas.
Para o contacto deliberado ou as faltas repetitivas o árbitro pode dar unha tarxeta amarela ("sen bin" -7 minutos) ou unha tarxeta vermella (o xogador ten que deixar o xogo e o seu equipo xoga cun xogador menos. Para as faltas o árbitro pode dar a posesión ao outro equipo, avanzar o xogo 10 metros, xogar con vantaxe, ou dar as tarxetas amarelas e vermellas.
A vantaxe
En lugar de parar o partido cada vez que hai unha falta, os árbitros poden dar vantaxe ao equipo contrario se hai posibilidade de que este poida obter unha vantaxe táctica ou territorial. En caso de xogo perigoso ou de sospeitas de feridas as vantaxes non deben ser permitidas. O árbitro debe solucionar o problema.
En lugar de parar o partido cada vez que hai unha falta, os árbitros poden dar vantaxe ao equipo contrario se hai posibilidade de que este poida obter unha vantaxe táctica ou territorial. En caso de xogo perigoso ou de sospeitas de feridas as vantaxes non deben ser permitidas. O árbitro debe solucionar o problema.
As infraccións
Se hai contacto intencionado ou infraccións repetidas o árbitro está obrigado a mostrar ao xogador unha tarxeta amarela (sen bin 7 minutos) ou vermello (fóra de campo). As infraccións poden ser penalizadas polo árbitro do seguinte xeito: pasar a posesión ao equipo contrario; fisicamente adiantar o xogo dez metros dando vantaxe ao equipo non penalizado; sacar unha tarxeta vermella ou amarela de acordo coas regras de rugby Tag.
Se hai contacto intencionado ou infraccións repetidas o árbitro está obrigado a mostrar ao xogador unha tarxeta amarela (sen bin 7 minutos) ou vermello (fóra de campo). As infraccións poden ser penalizadas polo árbitro do seguinte xeito: pasar a posesión ao equipo contrario; fisicamente adiantar o xogo dez metros dando vantaxe ao equipo non penalizado; sacar unha tarxeta vermella ou amarela de acordo coas regras de rugby Tag.
As substitucións
Póidanse facer substitucións en calquera momento e tan a miúdo como se desexe cos 12 xogadores do equipo.
A seguridade
A pesar de que o rugby tag é un xogo sen contacto recoméndase levar proteccións dentais por se houbese colisións accidentais. Tamén se recomenda levar os pantalóns especiais de rugby tag para evitar que se enganchen os dedos nos petos e os cintos.
Póidanse facer substitucións en calquera momento e tan a miúdo como se desexe cos 12 xogadores do equipo.
A seguridade
A pesar de que o rugby tag é un xogo sen contacto recoméndase levar proteccións dentais por se houbese colisións accidentais. Tamén se recomenda levar os pantalóns especiais de rugby tag para evitar que se enganchen os dedos nos petos e os cintos.
Isto é todo por hoxe
Un saúdo
No hay comentarios:
Publicar un comentario